Voting

Monday, January 31, 2011

apasal susah sangat

eiii... hari ni aku dah set my mind that im going to stick to my decision... ceeehhh. tak yang bonar eh aku dah nekad dah nak tetapkan dengan keputusan tender aku tuh... but till now still keberanian tu tak datang datang dlm jiwa aku ni... apasalah lah susah sgt!!! aku ni x larat nak dengar tazkirah Mr Mukh ni, pujukan rayu suruh aku stay... aku memang x boleh stay lagi dah...
yang paling penting aku dah tertarik ngan gaji yang diorang offer aku tu... walaupun x sama ngan gaji aku dulu but it is going near to it!
aku sebenarnya tau kenapa dia x bg aku berenti tu... sbb utama dia dlm masa 3 bulan ni dah 2 seketeri dia berenti. dia xnak loosing face ngan management dia tu! tu je sbb utama dia... bukan sbb aku ni bagus ke hapa.. tp tak dinafikan lah aku ni yang terbagus... hahahah poyos!
sbb yang kedua kat sini punya politik waaahhhh.... amat scary uolls... kena pandai main peranan jer.. if not sure korang sama terjebak! luckily i hv few friends yang sekepala gak la....
skrg ni... tengah terkentut kentut sbb kecut perut camana nak bagitau kat Mr Mukh aku ni..... adeiiii tolonggggg!!!!

No comments:

Post a Comment