Voting

Monday, December 6, 2010

Aku Pun Terjebak gak

Secara tak sengaja me and my hubby pun terjebak gak with foot detox patch... betul ke product ni? we used, mmg malam pakai pagi bukak memanglah hitam melekit.. siap ngan minyak bagai.. Tapi serius, macam aku pakai badan rasa ringan, tumit kaki pun x sakit... kalau tak pepagi bangun nak memijak tu adehhhh... My hubby pun got the same statement... kaki x sakit bangun pagi.. besides boleh kurus!! :)) tapi aku x taulah sejauh mana dia punya side effect.. ke the things turn up jadi hitam bila ada melibatkan chemical reaction dalam badan kita.. rest my case!

punca nyer terjebak coz my nenek beli with her other cucu yang jual, aku pun x tau, then bila time suruh transferkan duit aku pun orderlah sekali tuk aku... wakaka... dari sinilah punca penjebakkan aku and my darl..

bukan setakat foot detox jer aku terjebak.. bedak sejuk muntah belut pun aku dah menjebakkan diri... dunno where is the gut yang menyebabkan aku rajin plak nak mengorder online and tradisional ni... but seriously the bedak sejuk was actually amazing! no smell, mud based not from the muntah belut itself.. hahaha very scary dia punya nama but seriously the effect mmg puas hati. my kulit muka jadi halus and warna sekata! thanks to NNMK & Sis Naj... thinking of to be a dealer for this bedak sejuk also.. urrmmmm... may need to do the marketing first!!


cool...

No comments:

Post a Comment