Voting

Friday, December 3, 2010

BILA AKU NAK DIETTTT??

geram ok bila pakai baju banyak yang terkeluar dari paksi! nak tahan nafas pun dah kembang plak kat dada sudahnyer x gak beza pun!! eiiiiyerrrr..

TAPI camna nak diet balik ni... xda geng nak support each other!! kat sini sumernyer mcm xda hal lah kalau tembam pun... aku kena carik gak partner nak diet, so boleh support each other and time lunch tu taulah apa yang boleh di cekik.

DULU aku rajin diet bila berat aku dah capai 55kg.. bukan nak kurus sangat pun.. janji berat jadi 50 ke aku dah x risau sangat beb, ni aku rasa berat aku dah 57kg dah ni... nak timbang pun dah takut... aku pun dah terasa sangat kembangnyer!!! aku mesti diet, tapi bila????

apa yang menghalang aku nak diet sekarang ni...? ni dia list aku...
  1. xda geng nak support each other
  2. time lunch susah nak carik tempat makan salad mcm subway ke.... (poyos)
  3. balik umah kena makan ngan big boy and gegirls..
  4. boring.. kalau boring mesti kena makan kan..
  5. tension... kalau tension pun kena makan gak kan...
  6. xda sapa yang nak aku challenge! sbb kat sini sumernyer kembang jer.. oooppppss
  7. semangat kuranglah nak diet ni...

habih kalau dah panjang sangat list dia.. bila aku nak diet niiiii.....!!! help meee!!!

apasal aku nak diet??

  1. sbb aku nak badan aku ringan..
  2. bila pakai seluar.. lemak lemak tu x terkeluar dari getah seluar tu.. (yang ni paling iritating okk...)
  3. bila pakai baju kebaya.. cantik jer terletak nyer...
  4. tak payah nak tahan napas bila berdiri tu
  5. bila gemuk aku rasa mcm aku ada sakit jantung jerrr... hahaha (serius terasa jantung tu laju jer pam bila aku naik tangga...)
  6. confidence level aku menurun...
  7. jeles sangat bila tengok orang dah beranak pinak tu badan tu slim jer... aku? ada? lemak jer keliling pinggang ni..
  8. aku nak pakai saiz s yang x sendat or size my yang sedang sedang jer bila pakai...
  9. aku benci bila kena beli kemeja saiz L... bring down my self confidence laaa...

so BILA? BILA? BILA?? aku kena setkan time bila aku kena diet? tunggulah satu hari nanti aku buat announcement bila aku start diet NO RICE aku tu...

No comments:

Post a Comment