Voting

Friday, July 27, 2012

tetiba kena jadi 'ala ala' make up artis

ni nak share pasal cousin aku haritu, dia call last minit nak suruh make up kawin dia... aku like, biar betul dia ni... tapi dia nak aku make up sama masa dia tunang yang aku make up kan haritu.. Aku plak yang glabah sakan mcm aku lak nak kena kawin... 

nak tak nak aku setujula... but bab bab pelamin, baju aksesori bagai kena pegi sewa la kan..

so 7.7.2012 la tarikh yang aku glabah sakan.. tak yah lah citer panjang panjang la kan... let's the picture speaks...

very light make up for nikah

with nenek ku sayang...

my kiddos enterprem


pose gediks
masa nikah sarung sarung cincin


besaunyer perantin seyum...

kat meja kawin mesti ada adengan suap suap.. nape eh?

pelamin yang english

ciao!


No comments:

Post a Comment