Voting

Monday, February 7, 2011

K O L O T ke T O L O L

aku giler kesian kat aku nyer kaum ni dia selalu mengadu sesakit perut lah, tekak tersekatlah, demamlah... pegi check spital xda apa yang series, so MIL suruh dia berubat cara kampung.. giler babi nyer terkejut sbb orang tu sahkan kaum aku ni dah terkena 'naskang'. sedihkan... apa punya binilah boleh bagi laki makan makanan kotor kotor.. ingatkan sopea jane jer berlakon buat camtu, series aku tak tau ada lagi orang tolol camni! ko x geli ke nak buat? dah tentu tentu nasik tu ko masak dlm periuk yg sama ko bagi anak anak makan? gilerlah!!! teruk gak kaum ni nak berubat.. sesakit sampai demam demam ko.. tapi alhamdulillah dia dah ok.. TAPI...

sabtu lepas dia ada unsur unsur ketidak seimbangan antibodi... terkejut giler sbb 2nd attempt tu... kali ni set santau plak... bodoh kolot tul lah bini dia. heran betul aku ni, x sayang ke kat laki ko tu? dahlah dia sorang jer yang mencarik rezeki kot nanti sakit sakit bukan ko ke yang susah hidup? banganglah bini dia ni...

mula mula dulu aku dah sound kat laki aku suruh check betul betul jgn percaya sangat... tp kalau dah pegi berubat 2 3 tempat benda yang sama dia punya ayat.. ko xnak percaya ke??

motip bini dia ni nak laki dia tunduk ikut cakap dia.. duduk celah kangkang dia agaknyer, ko tak rimas ke kalau laki ko 24jam ikut jer cakap ko? kalau aku giler rimas mcm tu... nak lah jugak berbalah balah, kot yess mam jer pekejadah? damm!!

kalau aku x payah bagi makan 'naskang' dah tentu laki aku yang mintak.. eh!

sayang laki aku... xoxoxo

No comments:

Post a Comment