Voting

Wednesday, February 9, 2011

mengadap, mengidap dan hadap?

emmm, smlm akhirnyer aku mengadap gak ngan Mr Mukh aku ni... cakap terang terang yang aku confirm ngan decision aku nak tender. last day with this company on the 18th.. haihh, boleh pulak lagi tu dia memujuk rayu aku, im the bestlah, susahlah, naikkan gaji lagilah... wadehell kalau awal awal ko offer aku gaji yang tinggi, aku x rasa aku blah dari sini... keje senang bangat dohh! walaupun keje dia senang, tp nak mengadap ko punya ketemeneh ngan direct report ko yang x puashati ngan perangai Mr Mukh ni mengidap aku k..

kalau ye pun ko nak naikkan gaji aku, until now pun xda gak surat berapa ko nak bagi aku, sbbnyer ko pun x boleh nak decide brapa ko rasa comfortable nak naikkan gaji aku.. xdalah aku hadap sangat tapi be professional la.. 'walk your talk'

kalau nak ikutkan aku sebenarnya sayang nak berenti, aku pun bukan lah pegi company yang power giler... ala ala jer tapi disebabkan motivation aku nak pegi keje kat sini tiap tiap pagi tu very low... i made the decision. i need challenge!! i need work!! xpalah kalau that company closed down in another 2 years... aku pun agaknya tak tunggu kot sampai 2 tahun kat company tu... ngeee

semoga aku mendapat keberkatan NYA ngan pilihan aku ni.. amiinnnn.

No comments:

Post a Comment