Voting

Friday, February 11, 2011

nasib lah ko Nok!!

yesterday was very loooonnnggg day... management meeting start kul 2 sampai pukul 7.30mlm. dah ngantuk giler aku menaip, tah hapa hapa jer lah yang aku type tu. nantilah baru check balik minutes tu.

habis meeting, then pick up anak from mom house then sent hubby pegi dinner with his partners. kononnya mlm tadi ada ahli mesyuarat tingkap meeting, tp sonyap jer so aku teruslah makan kat umah with MIL (aku ada citer x yg mil aku datang balik last saturday?) ye.. dia datang balik umah aku tido x taulah sampai bila kan...

dan dan pukul 9.30mlm, ada bbm masuk kata Fendi admitted kat SALAM due to high blood pressure and diabetics. wah giler aku rasa bersalah sbb aku yang order ice lemon tea ngan teh tarik for meeting tadi.. selalu kopi o jer... dah tu pulak aku pun x teringat yang dia minum bergelen gelen ice lemon tea tu... nasib ko lah nok, bermalam kat spital tu. so, bila laki aku dah balik aku pun pegilah ke spital melawat dia siap bawak bekalan makanan dia ngan Bad sekali... sian dia... take it easy nok, moga cepat sembuh!

balik umah dekat pukul 12mlm... baby dah bangun and MIL kata dia nangis.. adoii anak aku ni, dah umur 5 tahun tapi ngalah baby emotional dia tu!

No comments:

Post a Comment