Voting

Friday, February 4, 2011

kurang berhasap

Semalam mmg hari dapur aku x berasap langsung dr pagi bawak ke mlm dan lanjut sampai ke pagi ni... Syokkknyer. Alkisah smlm mak men aku nak balik umah dia, kiranya dia bercutilah sbb weekend ni balik umah aku balik bermalam... So pepagi dah bersiap pegi bekfas kat mydin sbb kedai makan sumer tutup sbb CNY nilah... Lepas bekfast kitorang hantar mak men aku balik umah dia... Yeeehaaa!! I'm free... Buruk perangai!! Then sesambil nak balik umah tetiba ckp ngan mizi jom pi ikea nak makan meatball.. Wahh yg duk kat seat blakang bergumbira dengar!! Mizi ckp jom!!! Ye haaa!! Berjimba jimbalah kitorang kat kl smlm.... Beli sket lebih kurang (ye mmg kurang sbb kitorg membeli kat ikea hanya rm99 hinggit jer...) Terrendah diabad ini... Heee)

Tgh tgh bermeatball dan bersalmon adik aku call nak berikan bakar lak kat PD.. Makan makan then terus shhoot to my mum house... Berkumpul 3 bradik.... Haruk!

Dlm kul 6.30 kitorang beramai ramai ke medan ikan bakar PD. View dia menarik... Makanan sgt bestt... Harga sgt murahhh... Bayangkan menu kitorang 6ekor ketam, sotong, udang, ikan jenak 3 ekor, ikan pari 2 ekor, ikan kembung, air 3 jug, kailan, sup sayur.. Total RM255! Giler terkejut siap suruh dorang kira balik... fuhhh sggt puas hati!! Lenkali kita gi lagi yeee!!!

No comments:

Post a Comment