Voting

Thursday, June 9, 2011

3rd June 1977

my age is now 34... aku mmg selalu cuti on my birthday, nak nak pulak this year my birthday memang jatuh pada hari aku dilahirkan FRIDAY! konon kononnyer nak enjoy the day with my darl and kids la... alih alih laki aku pagi tu kata nak kena pegi tengok site.. oklah dia kata pukul 12 dia balik.. ha kau nanhado! dia sampai umah pukul 5 OK.. geram jer!!

so untuk memujuk aku dia pun belilah bouquet (ini mmg standard format dia kalau ada apa apa kejadian... bday, anniversary.. gaduh... merajuk...) sampai anak dia pun dah kata "papa.. asik bagi mama bunga jer... belilah ipad ke? cincin ke? ahahaha ambik! menanah tinga papa.. ekekek

anyway, appreciate it so much dear.. then he continued with the dinner dgn seluruh ahli keluarga aku, mak ayah and adik beradiks kat PAPARICH! where else to go kat area sini kan... the service that time was so slowww! it is really not my day la....
dia kata.. esok kita stay kat Le-Meridien KL eh... then we continue to Penang! yeayy!! beronok ronok lah kitorang kuar masuk hotel kan.... hahaha!

No comments:

Post a Comment