Voting

Monday, June 20, 2011

Dina & Dalea Celebrate Father's Day

kakak, kita nak belanja Papa makan kat mana..? Mama, kakak nak belanja papa makan boleh tak... kakak ada RM20/ cukup tak makan secret recipe? boleh... nanti mama tambahkan... ok tak? taknaklah ma.. kakak nak belanja duit kakak jer.... adoiii... pening pikir mana nak bawak dengan duit kakak RM20 tu...

adik pulak belikan papa chocolate ferero roche... (sbnarnyer duit mama jer tu... bila kata kalo adik nak belanja papa pakai duit adik... bayarlah balik kat mama... takda maknanyer...hahaha)

mama kalau kakak belanja papa ngan mama makan burger cukup tak? cukupp.... kiranyer semalam kakak yang belanja dinner kitorang dengan duit RM20/ tu... burger daging 3.. lamb burger satu for papa... nangis aku tau tak... sedih anak aku dah pandai nak belanja kitorang makan... papa dia tak tau yang anak dia belanja dinner kitorang mlm tu... huhu

siap siap tapau... kakak kata... papa boleh tak kita tak payah makan burger kat rumah? kita makanlah kat mana mana... puas papa dia pusing pusing... alih alih papa decide berenti kat tepi A&W lake side tu... kat situlah kitorang berdinner... alamak air plak lupa nak beli... so kakak kata mama ambik duit kakak ni suruh papa beli air root beer ngan milo untuk kakak... meleleh airmata aku ngan papa dia... papa dia apatah lagi... so proud of them sbb nak gak belanja papa pakai duit sendiri...

lepak lepak tepi lake tu... sambil makan burger... it was so memorable moment for us... then adik suruh bukak makan chocolate yang dia belikan tu... okaylah ambik sorang satu... sebab dia beli 5 ketul... so papa dapat 2 lah patutnye... TAPI yang amat touching lagi... chocolate yang kakak ngan adik dah bukak tu diorang bagi papa dia makan sorang satu... then aku plak rasa serba salah sebab diorang tak merasa.. then aku suruh gigit aku punya chocolate pun tak nak... sbb dia beli untuk papa ngan mama... PAPA DIA NANGIS!! sedih ngan the way anak dia celebrate father's day untuk.. aku pun sama... we are so PROUD of you girls...

kakak, adik, mama ngan papa so much touching deep inside us.... semoga kakak ngan adik selalu ingat mama ngan papa ye sayang....

semoga hidup anak anak ku di bawah KEBERKATAN ILLAHI... amin...

xoxo

No comments:

Post a Comment