Voting

Sunday, June 26, 2011

Apa Patut Kita Buat Bila...

ada sorang sepupu aku ni yang sangat poyoosss... kata kenapa tak jemput dia datang umah nenek kenduri! eiii agak agaklah... ko sapa nenek aku kena tipon ko nak ajak datang.. ni rumah nenek ko la.... bila dah bagitau mak ngan bapak ko, kiranya satu keluargalah kan... eiii nak muntahlah bila ada orang perangai macam ni! THIS IS YOUR GRANDMA yang nak kenduri... takkan nak hantar tepak sirih suruh ko datang!!

boleh blah lah... ko datang ke ko tak datang ke... NO DIFFERENT beb!!

aku ni cucu sulung nenek pun tak payah nak suruh dia tipon tipon ajak ajak jemput jemput.. aku belasah jer.. nenek aku.. ada aku kesah?!!

aku siap cakap ngan nenek aku JANGAN nak pesan pesan ngan mak dia, or nak tipon tipon dia ajak... biarkan dia.. she will never change!! POYOSS!!

kita sudah sepakat yang tak payah nak hantar tepak sirih jemput ko datang umah nenek! DEMM! Perangai cam orang ULU!! so PULSTOP .




No comments:

Post a Comment