Voting

Monday, June 20, 2011

Toilet Buddies..

rasanyer last makan aku mlm jumaat aritu nasik lemak kat luar S7ven Box tu.. sama jer ngan darl...

benda yang paling aku takut menyerang lagikkk... pukul 3 pagi terjaga sbb dah nak kena pegi toilet... adoiiii sakit giler macam tgh kena contraction hokay.... makan pil chi kit teck aun pun x memabantu dah ni... kacau ni... esok ada bff punya adik kenduri kawin.. takkan x pegi kan... so, pepagi darl dah pegi farmasi beli ubat... dah makan baru rasa lega.... tapi habis jer ubat contraction tu datang lagikkk!!! huhu.. nasib baik sempat gaklah aku pegi wedding adik bff tu... lauk sgt sedap... hahaha brani lagi makan tu... tapi sbb dah lapar giler dari mlm tu tak makan apa apa...

nilah ubat yang aku makan pukul 6 pagi...

aku last kena toilet buddies ni masa tahun 2008 kot kena time pegi makan nasik kandar line clear.. tu yang buat aku jeran nak ke line clear penang tu... eiiii.. sakitnyer satu badan....

harini pun ada lagi saki baki, kejap kejap mcm kena contraction tu.. tapi takda benda nak di kuarkan pun... huhu...

masih lagi dlm recovery period ni...

xoxo

No comments:

Post a Comment